Velosipēdi

Merida Big Nine 400 Black/Silver 22"/XL 2019

! Noliktavā pēdējie 4 gab.!

Krāsa:

Sudraba
Melna

Rāmja izmērs:

22"
L (18.5")
XL (20")
72500

Piegādes veidi:

SELF_DELIVERY

Saņem 1a.lv klientu centrā
01.11.2019

PICKUP

Saņem piegādes punktos
01.11.2019

ADDRESS

Saņem piegādi uz adresi
01.11.2019

Preces galvenie parametri:

  • Tips: Unisex
  • Veids: Kalnu (MTB)
  • Minimālais cilvēka garums (cm): 187
  • Maksimālais cilvēka garums (cm): 196
  • Svars (kg): 13.14
  • Rāmja izmērs: 22"
  • Riteņu diametrs: 29"
gift-icon

Dāvana:

gift-icon

BEZMAKSAS piegāde ar promo kodu "FREE", precēm no 75 EUR un līdz 75 kg uz JEBKURU SAŅEMŠANAS PUNKTU visā Latvijā un uz MĀJĀM, Rīgā!

van-icon

Bezmaksas piegāde uz "K-Senukai"!

van-icon

Bezmaksas piegāde 1A klientu centrā!

Detalizēta informācija

KOPĒJIE PARAMETRI

RažotājsMerida
Izlaiduma gads2019
Velosipēda tipsUnisex
Velosipēda veidsKalnu (MTB)
Minimālais cilvēka garums (cm)187
Maksimālais cilvēka garums (cm)196
KrāsaMelna
Sudraba
Svars (kg)13.14
KomplektācijaVelosipēds

RĀMIS UN KONSTRUKCIJA

Rāmja izmērs22"
Rāmja materiālsBIG.NINE TFS
DakšaSuntour XCR 32 RL-R Air 100mm suspension travel Tapered Remote lockout
Amortizators priekšā
Amortizators aizmugurē
PedāļiVP VPE-891
SēdeklisMERIDA Comp CC

RIEPAS UN RITEŅI

Riteņu diametrs29"
RiepasMaxxis Ikon 29x2.2" folding
AplokiMERIDA Comp CC 20mm inner width
SpieķiBlack stainless

VADĪBA UN TRANSMISIJA

Ātrumu skaits1
Ātrumu pārslēdzēji priekšāNav
Ātrumu pārslēdzēji aizmugurēShimano Deore
BremzesShimano MT-200
StūreMERIDA Expert CC 720mm width 10mm rise
Stūres iznesumsMERIDA Comp CC 31.8mm diameter 6° stem angle
RumbasShimano TX505 100x9mm width front hub 32 spoke holes Centerlock/Shimano TX505 135x9mm width rear hub 32 spoke holes Centerlock
Zobratu kasete
ĶēdeKMC X10

Preces apraksts

Preces apraksts angļu valodā:


BIG.NINE/SEVEN TFS FRAME

6061 double butted and technoformed aluminium frame with more relaxed geometry. Comes equipped with class leading, premium technologies such as smooth welding, tapered head tube, inboard disc mounts, internal cable routing as well as F, C and K-mounts.

SIZE SPECIFIC WHEELS

Dependent on frame size we offer 650B or 29er versions on our TFS and SPEED frame level. The requirements of smaller riders (reduced standover height, preferred lower cockpit) are best met by 650B on S and M frame sizes whilst at the other side of the spectrum, L and XL only come with 29er wheels. Size M is available in either 650B or 29er. 

NEW SPEED FRAME

Following in the footsteps of the TFS frame which was introduced in 2018, the SPEED frame is now in line to get a makeover for 2019. The introduction of slim tube shapes creates a new look and a more relaxed geometry, through a shorter top tube and a higher head tube, resulting in a more upright riding position and enhanced trail visibility. The new frame also comes with IS brake mounts that are positioned within the rear triangle as well as with kickstand and fender mounts.

DROPPER POST READY

All models down to the BIG.NINE 40 feature a 30.9 mm seatpost, the enhanced connection area increases the strength around the top tube/seat tube join and allows the option of fitting a dropper seat post. Models down to BIG.NINE LIMITED allow internal cable routing for the dropper post while the remaining models would require external routing.

LOVED BY THE PRESS

Our classic hardtails are not just a much-loved trail companion but the international cycling press also value our design and engineering work. De Telegraaf in the Netherlands made the BIG.NINE XT-EDITION their test winner and polish bike magazine bikeBoard rewarded the BIG.NINE 500 with their over-all test winning credentials as well as with the ‘lightest’ and ‘value for money’ accolades.

SMART ENTRY

Cables, housings and brake hoses are clamped under tension to prevent rattling when the trails and roads get rough. All inlets are completely interchangeable to deal with Di2, hydraulic hoses, brake cable and gear cable housings etc.

MODERN HARDTAIL GEOMETRY

Our carbon (CF) and aluminium (LITE) models feature a long 422 mm reach, steep 73,5° seat angle, slack 70° head angle and an 80 mm stem (frame size M), affording the next generation XC geometry. Aggressive agility meets stable calmness; perfect for today’s demanding courses.

Kā izvēlēties velosipēdu?

Kā izvēlēties velosipēdu?



Ja esi nolēmis iegādāties divriteni, taču nezini, kurš no visiem būs Tev piemērotākais, iepazīsties ar svarīgāko informāciju par dažādajiem velosipēdu parametriem!

-Velosipēda tips

Atbilstoši ķermeņa parametriem, divriteņi tiek iedalīti vīriešu, sieviešu, unisex (piemēroti abiem dzimumiem), pusaudžu un bērnu velosipēdos.


-Velosipēda veids

Kalnu jeb MTB divriteņi ir paredzēti braukšanai pa zemes ceļiem, takām, kalnainiem un smilšainiem segumiem, kā arī bezceļiem. Lai tiktu galā ar dažādiem segumiem, tiem ir riepas ar protektoriem, atbilstoša rāmja ģeometrija, kā arī amortizācija.


Šosejas jeb sacīkšu velosipēdu
prioritāte ir ātrums. Tie ir maksimāli viegli, arī to ģeometrija veidota tā, lai varētu pārvietoties pēc iespējas ātrāk. To riepas ir piemērotas braukšanai pa gludu segumu.


Tūrisma velosipēdi paredzēti komfortablai lielu attālumu pieveikšanai. Daudzi no tiem aprīkoti ar stiprinājumiem somām, lai varētu paņemt līdzi visu nepieciešamo ceļošanai.


Pilsētas divriteņi ļauj ērti un komfortabli, kā arī stilīgi pārvietoties pa pilsētu.


Krosa divriteņi ir vidusceļš starp kalnu un šosejas velosipēdiem. Tie ir vieglāki par MTB, taču, atšķirībā no šosejas velosipēdiem, ļauj pārvietoties arī pa zemes ceļiem.
BMX velosipēdi paredzēti BMX sacensībām, kā arī dažādu triku veikšanai skeitparkos. To izmērs ir neliels, lai atvieglotu lēcienu un triku izpildi.
Elektriskie velosipēdi ir aprīkoti ar elektromotoru, kas ļaus pārvietoties arī neminoties.
Bērnu un pusaudžu velosipēdi ir piemēroti gados jaunākajiem braukt gribētājiem. Bērnu divriteņi tiek iedalīti kategorijās pēc vecumiem (2 - 4 gadi, 3 - 5 gadi utt.), tādējādi atvieglojot velosipēda izvēli.


-Augums un rāmja izmērs


Velosipēdi pieejami ar dažāda izmēra rāmjiem, stūres pozīciju utt., tādēļ ir svarīgi izvēlēties savam augumam piemērotāko divriteni, lai uz tā justos komfortabli. 1a.lv klāstā velosipēdi pieejami dažāda auguma cilvēkiem — sākot ar 100 cm un beidzot ar 200 cm augumu. Pieejami arī dažādi rāmja izmēri, kas ļaus izvēlēties ērtākās konstrukcijas divriteni tieši Tev.


-Riteņu diametrs


Šis parametrs galvenokārt ietekmē divus apstākļus — ātrumu un manevrētspēju. Lielāki riteņi nodrošinās lielāku ātrumu, taču līdz ar to samazināsies manevrētspēja. Savukārt mazāki ļaus velosipēdu ērtāk pārvaldīt, taču braukšanas ātrums samazināsies.


-Ātrumu skaits


Jo vairāk ātrumu, jo plašākas iespējas izvēlēties konkrētajai situācijai piemērotāko zobratu attiecību. Savukārt, ja velosipēdam ir tikai viens ātrums, tas ir vienkāršāk apkopjams.


Salīdzini preces un sazinies ar mums
Tev pieejama arī ērtā un noderīgā salīdzināšanas opcija, kurā varēsi salīdzināt vairākus velosipēdus vienlaicīgi. Savukārt, ja rodas jautājumi, sazinies ar mūsu speciālistiem, izmantojot tiešsaistes čatu.

Līzinga kalkulators

Ikmēneša maksājums: 29.56

Atsauksmes

Vērtēt iespējams reģistrētiem klientiem, kuri izdarījuši kaut vienu veiksmīgu pirkumu

MERIDA Merida Big Nine 400 Black/Silver 22"/XL 2019 Preces apraksts angļu valodā:


BIG.NINE/SEVEN TFS FRAME

6061 double butted and technoformed aluminium frame with more relaxed geometry. Comes equipped with class leading, premium technologies such as smooth welding, tapered head tube, inboard disc mounts, internal cable routing as well as F, C and K-mounts.

SIZE SPECIFIC WHEELS

Dependent on frame size we offer 650B or 29er versions on our TFS and SPEED frame level. The requirements of smaller riders (reduced standover height, preferred lower cockpit) are best met by 650B on S and M frame sizes whilst at the other side of the spectrum, L and XL only come with 29er wheels. Size M is available in either 650B or 29er. 

NEW SPEED FRAME

Following in the footsteps of the TFS frame which was introduced in 2018, the SPEED frame is now in line to get a makeover for 2019. The introduction of slim tube shapes creates a new look and a more relaxed geometry, through a shorter top tube and a higher head tube, resulting in a more upright riding position and enhanced trail visibility. The new frame also comes with IS brake mounts that are positioned within the rear triangle as well as with kickstand and fender mounts.

DROPPER POST READY

All models down to the BIG.NINE 40 feature a 30.9 mm seatpost, the enhanced connection area increases the strength around the top tube/seat tube join and allows the option of fitting a dropper seat post. Models down to BIG.NINE LIMITED allow internal cable routing for the dropper post while the remaining models would require external routing.

LOVED BY THE PRESS

Our classic hardtails are not just a much-loved trail companion but the international cycling press also value our design and engineering work. De Telegraaf in the Netherlands made the BIG.NINE XT-EDITION their test winner and polish bike magazine bikeBoard rewarded the BIG.NINE 500 with their over-all test winning credentials as well as with the ‘lightest’ and ‘value for money’ accolades.

SMART ENTRY

Cables, housings and brake hoses are clamped under tension to prevent rattling when the trails and roads get rough. All inlets are completely interchangeable to deal with Di2, hydraulic hoses, brake cable and gear cable housings etc.

MODERN HARDTAIL GEOMETRY

Our carbon (CF) and aluminium (LITE) models feature a long 422 mm reach, steep 73,5° seat angle, slack 70° head angle and an 80 mm stem (frame size M), affording the next generation XC geometry. Aggressive agility meets stable calmness; perfect for today’s demanding courses.

6110790303008 725.00

Rekomendējam Tev

Uz augšu