Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Tualetes ūdens Lalique, 100 ml


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Smaržas
Zīmols Lalique
Koncentrācija
Koncentrācija norāda smaržu stiprumu un noturību. • EDT jeb tualetes ūdens ir gan sieviešu, gan vīriešu smaržas, kuru aromāts ir ar vidēju un ilgstošu noturību. • EDP jeb parfimērijas ūdens ir sieviešu smaržas, kuras atšķiras ar izteiktu un ilgstošu noturību.
Tualetes ūdens (EDT)
Aromāta saglabāšanās ilgums 2 - 4 h
Tīra aromāta konsistence 5 - 15 %
Smaržas Vīriešiem
Tilpums
Ar tilpumu tiek apzīmēts produkta daudzums mililitros.
100 ml
Smaržu aromāts Koksnes
Papildus informācija Sākuma nots: safrāns, bergamote, vijolītes lapas. Sirds nots: tonka pupiņas, vijolītes, pipari. Beigu nots: muskuss, agaras koks.
Lalique Hommage a L´Homme
Preces apraksts angļu valodā:


Lalique is celebrating 20 years in the fragrant business... and many more in the business of providing precious crystals for perfumes. In order to mark this important anniversary, they launched a new masculine fragrance aboard the luxurious Orient Express.

The spot chosen couldn't be more laden with historical memory: Not only had René Lalique decorated several of the legendary train's wagons with his ornate creations, but his grand-daughter Marie-Claude launched the first feminine scent by the house of Lalique, Lalique de Lalique, on the Orient Express herself in 1992. Nowadays Lalique counts 9 fragrances in their catalogs, 5 for women and 4 for men, distributed in a selective circuit of doors.

Homage à L'Homme (Homage to Men), the newest Lalique fragrance, is a spicy woody fragrance for men which reads as a "niche" scent, developed by acclaimed perfumers Christine Nagel and Mathilde Bijaoui. It will be available in two declinations: One in crystal for collectors (cost 1200 euros) with the sculpted Pan-pipe man, referencing the original sculpture made by René Lalique for the Orient Express in 1929. And another in glass designed by Thierry de Baschmakoff (Aesthete) which is inspired by Art Deco style.

Lalique is also reissuing the flacon "chèvrefeuille", decorated in gold, in a limited edition of 50 numbered pieces for collectors, in celebration of its 20th anniversary. Hommage a L'Homme was launched in 2011.
Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums