Pievienojies SMART NET un ietaupi! Pievienoties

Dāvanu komplekts sievietēm Bottega Veneta, sievietēm


Atvaino, šī prece šobrīd nav pieejama internetā. Taču piedāvājam pārskatīt citas šīs kategorijas preces – ticam, ka atradīsi līdzīgu preci.

Tāpat vari turpināt iepirkšanos, atgriežoties sākumlapā vai meklēšanas laukā ierakstot, kādu preci meklēji.
Informācija

Izstrādājuma īpašības

Produkta veids Dāvanu komplekti sievietēm
Zīmols Bottega Veneta
Smaržas Sievietēm
Koncentrācija Smaržūdens (EDP)
Tilpums 60 ml
Komplektā Parfimērijas ūdens (EDP)
Vecuma iedalījums
Vecuma iedalījums dod iespēju atlasīt smaržas pēc aptuvena vecuma iedalījuma. Smaržas ir sagrupētas 4 kategorijās, kur "Bez ierobežojuma" ir smaržas, kuras pēc sava aromāta derētu jebkuram vecumam. Kategorijā "Līdz 18" ir smaržas, kuru aromāts ir vieglākas, gaisīgākas. Kategorijā "Līdz 25" ir smaržas, kas ir noturīgākas un izteiksmīgākas. Sadalījumā "Virs 25" ir smaržas, kas ir ar izteiktāku noturību un klasiskāku aromātu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī 18 gados var patikt aromāts, kas ir ieteikts 25 pluss kategorijā un otrādi.
18+
Ieteikumi dāvanām
Ieteikumi dāvanām ir lielisks palīgs, kas noderēs, ja ir nepieciešamas sameklēt dāvanu konkrētai personai. Sadalījums ir izveidots pamatojoties uz aptuvenu vecuma sadalījumu, smaržu aromātu, smaržu dizainu un nosaukumu. Šim sadalījumam ir ieteikuma raksturs, tas nenosaka noteiktu iedalījumu. Piemēram, arī mammai var patikt aromāts, kas ir ieteikts kategorijā "Mīļotajai" un otrādi.
Mammai, Meitai, māsai, draudzenei, Mīļotajai
Papildus informācija Sākuma nots: bergamote un Madagaskaras rozā pipars. Sirds nots: jasmīns. Beigu nots: pačūlija un ozola sūnas.
Preces apraksts angļu valodā:





The fashion design house of luxury leather accessories Bottega Veneta launches its first fragrance in collaboration with Coty Prestige in 2011. Bottega Veneta fragrance is described as a leathery, floral chypre, representing the scented signature of the house—the "invisible, private luxury."

Tomas Maier, the creative director, describes the inspiration for this creation: “An old house in the beautiful countryside in the Veneto region of Italy with rolling green hills, where we’re from. I envisioned a room with old wood floors, library walls and leather-bound books with the windows open wide, the breeze coming in and cut grass, hay, moss, garden flowers, growing through the room and everything mixing up. That’s where we started.”—wwd

The nose of the composition is Michel Almairac from Robertet who blended notes of Italian bergamot, Brazilian pink pepper, Indian Sambac jasmine, oak moss, patchouli and Indian patchouli, with a distinct leather accord in the trail.

The face of the campaign is Nine d'Urso, the daughter of French fashion icon Inès de la Fressange and Italian art dealer Luigi d'Urso. The campaign was shot Bruce Weber in South Florida.

The perfume bottle is made of Murano glass (limited edition), decorated with a metal cap and a leather bow. The perfume extract, which comes in the Murano bottle, is available in limited numbers at Bottega Veneta boutiques around the world at the price of $395. The fragrance is available as 50 and 70 ml EDP with body cream, body lotion and shower gel for more broadly distribution.

Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Tavu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).

Pamanīji kļūdu preces aprakstā, īpašību tabulā vai attēlu galerijā? Ziņo mums